AISO Asociación Internacional Siglo de Oro

La Asociación Internacional Siglo de Oro AISO facilita y amplía los contactos entre los que se dedican al estudio de la literatura, la lengua, el arte y la civilización en el mundo hispánico durante los siglos XVI y XVII

OVERVIEW

This website asociacion-aiso.org currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have evaluated fifteen pages within the site asociacion-aiso.org and found nine websites linking to asociacion-aiso.org. There are two contacts and directions for asociacion-aiso.org to help you connect with them. This website asociacion-aiso.org has been on the internet for six hundred and forty weeks, nine days, four hours, and forty-four minutes.
Locations
Mar 2012

ASOCIACION-AISO.ORG RANKINGS

This website asociacion-aiso.org has seen alternating quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for asociacion-aiso.org

Traffic ranking (by month) for asociacion-aiso.org

Traffic ranking by day of the week for asociacion-aiso.org

ASOCIACION-AISO.ORG HISTORY

This website asociacion-aiso.org was registered on March 22, 2012. As of today, it is six hundred and forty weeks, nine days, four hours, and forty-four minutes young.
March

PERIOD OF EXISTANCE

LINKS TO BUSINESS

AISO 2011 - IX Congreso de la Asociación Internacional Siglo de Oro - 11-15 de julio de 2011 - Université de Poitiers. Inscripción con pago en línea. Inscripción con pago por transferencia.

BLOGLETÍN DE LA AISO

Noticias de los siglos XVI y XVII. Jueves, 4 de abril de 2013. Asociación Internacional del Siglo de Oro. Sábado, 2 de abril de 2011. ACTAS DEL VIII CONGRESO DE LA AISO COMPOSTELLA AUREA. Actas del VIII Congreso de la AISO. Se ha editado también un CD-ROM que reúne todas ellas.

CVC. Centro Virtual Cervantes.

Y el tiempo que le tocó vivir. Dos espacios dedicados a recopilar los conceptos básicos en español de la astronomía y a descubrir la labor investigadora de los astrónomos españoles. Ciento diez directores del cine español retratados por Óscar Fernández Orengo que constituyen una representación muy amplia de tres generaciones de narradores cinematográficos. Historias del debajo de la luna. En sintonía con el español.

Romance Languages and Literatures Romance Languages and Literatures

This is a test site. This is a test site. Join a Tradition of Excellence.

WHAT DOES ASOCIACION-AISO.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of asociacion-aiso.org Mobile Screenshot of asociacion-aiso.org Tablet Screenshot of asociacion-aiso.org

Asociacion Internacional Siglo De Oro

94 boulevard du Pont Joubert

Poitiers, Vienne, 86000

AMEN.FR

12-14, Rond Point des Champs Elysees

PARIS, FRANCE, 75008

ASOCIACION-AISO.ORG HOST

I discovered that a single root page on asociacion-aiso.org took three thousand one hundred and fifty-seven milliseconds to download. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
81.88.48.95

ns1.amenworld.com
ns2.amenworld.com

I identified that this website is using the Apache os.

AISO Asociación Internacional Siglo de Oro

DESCRIPTION

CONTENT

This website asociacion-aiso.org has the following in the homepage, "Reglamento interno sobre organización de Congresos y sobre relaciones entre la Comisión Local Organizadora y la Junta Directiva."

OTHER WEBSITES

A.M.A.R.A.S. Asociación Cultural, Artística y Formativa de Málaga

Recibir info al Correo elect. Ofrecemos una guía de actividades formativas, artísticas y culturales en Málaga.

Anae Asociación ANAE

CONSEJOS PARA AHORRAR ENERGÍA EN CASA. CONSEJOS PARA AHORRAR ENERGÍA EN CASA. Worten y GFK con la ayuda de ANAE lanzan un informe sobre los aires acondicionados.